fot. Rafał Nowak Creative Commons CC-BY-SA 4.0 license
Przyjazne miasto! Potrzebujemy przyjaznego miejskiego otoczenia.
Popieram ideę stworzenia otwartego parku dla mieszkańców wokół Świątyni Opatrzności Bożej w Wilanowie.
Stwórzmy zieloną strefę pod skarpą między Ursynowem i Wilanowem – ten teren to nasz skarb! Będę zabiegał o zmianę ulic Ursynowa w zadrzewione aleje, ze ścieżkami rowerowymi po obu stronach jezdni.

Paweł Przewłocki

Kandydat do okręgu numer 8 - Ursynów, Wilanów

Lista 15 - miejsce 1

Doktor fizyki i socjolog. Pracuję w dużej firmie technologicznej jako specjalista od sztucznej inteligencji. Warszawiak z urodzenia, na Ursynowie mieszkam od 1982. W Stowarzyszeniu Miasto Jest Nasze działam od 2016 – koordynuję ursynowskie koło MJN. Angażuję się w akcje związane z prawami pieszych, współorganizowałem dwie „Piesze Masy Krytyczne”, współtworzyłem śródmiejską „Mapę Rzemieślników”. Jestem również autorem prześmiewczego albumu fotograficznego „Najpiękniejsze parkingi Warszawy”, pokazującego w artystyczny sposób najbardziej reprezentacyjne miejskie place zamienione w parkingi samochodowe. Przygotowałem plan rozbudowy sieci rowerowej na Ursynowie. Interweniowałem w sprawie likwidacji pętli autobusowej Natolin. Wraz z lokalnymi stowarzyszeniami podpisałem Pakt dla Filtrów – zobowiązanie do walki o filtry w budowanej Południowej Obwodnicy Warszawy. Zwalczam absurdalnie przeskalowane inwestycje w stylu ul. Relaksowej i Belgradzkiej-bis. Wspiera ideę stworzenia otwartego parku wokół Świątyni Opatrzności.

Stawiamy na komunikację miejską w Warszawie!
Większość z nas porusza się po mieście autobusami i tramwajami. Będę się starał o wytyczenie buspasów na Puławskiej, w Dolince Służewieckiej i al. Wilanowskiej! To spowoduje, że nie będziemy stać w korkach. Nowa linia autobusowa łącząca Wilanów i Ursynów zbliży nasze dzielnice.
W dalszej perspektywie rozbudujemy sieć tramwajową. Tramwaj w al. Wilanowskiej usprawni dojazd do stacji Metra Wilanowska i Galerii Mokotów.
Wizja zero: zero wypadków, zero ofiar! Każdy z nas jest pieszym.
Zbudujemy parkingi P+R. Zmniejszy to liczbę samochodów wjeżdżających do miasta.
Uspokojenie ruchu w al. KEN (węższe pasy) spowoduje, że nie będzie tam tak wielu wypadków jak dziś.
Będę walczył z absurdalnymi inwestycjami drogowymi, takimi jak ul. Relaksowa czy ul. Belgradzka-bis. Mniej asfaltu, więcej zieleni!